Thursday, February 24, 2011

program cahaya kasih.

hey people, lama  betol tak bukak blog ni.macam dah bersarang skit.haha
as usualllll la busy with life,btw aku terlantar sakit selama 8 hari. alhamdulillah skarang dah pulih sepenuhnya.
selama aku sakit sampai la dah ok skarang relationship aku ngan shrek berjalan lancar tanpa ada liku liku.haha.dengan kata laen.takde gaduh dalam masa 3 weeks ni.alhamdulillah sangat.hope boleh sampai bila bila macam ni.  :D
 last saturday supposly shrek dah buat plan ngan capik nak double date, but terpaksa tunda sebab kitorang dah daftar utk join charity event,name event tu Cahaya Kasih Programmed organized by civil engineering club.shrek ajak aku join kata die skali skala jom la buat pahala.so aku pon join dapat tambah sijil :D

tak menyesal aku join pragrammed tu.memang best! jumpe budak budak oku.kebanyakan nya comel2 dan bijak.ada jugak yang jenis kuat meragam.campak barang sana sini.jerit jerit.kesian aku tgk budak budak tu.pekerja rumah tu bgtau ada mak bapak yang hantar anak then langsung tak datang2 dah.astagfirullahalazimmmm.mengucap panjang bila dengar cerita tu.ada jugak mak bapak yang tak berhati perut sanggup buat macam tu kat darah daging sendiri. bukan nya buadak2 tu mintak diorang cacat macam tu. aku betul2 enjoy ada kat situ.mula2 ada rasa takot sikit,lame2 dah boleh sesuai kan diri :D

ni ada la gamba2 time kat sana :
















No comments:

Post a Comment