Saturday, June 26, 2010

semalam semalam


yeah finally aku dapat gak pg i-city setelah bape lame berhajat nak pegi sana.hujan renyai skit pon aku sanggup redah.haha naseb tak lebat.aku pg sane ngan amirah and kakak aku.lepas hantar ili pergi tusyen kitorang trus grak pg sana.sampai kat sana je,punye la aku happy gile padahal baru masuk pintu die blum lagi cari parking sume. nak carik parking dah satu masalah.penuh sangat orang tension je aku.last last kitorang kene parking jauh sampai kat dalam building.henn tape la redah je lagi pon bukan aku bawak keta.haha.dah settle parking kitorang pg la tgk lampu lampu yg cantek tu.aku macam teruja sangat,cantek gile dalam hati ade rase bangge gak jadi orang shah alam,tak sangke kat sini boleh ade tempat cantek macam nih.haha.ayeem in wonderland (padahal i-city je kot). sian aku ni.kate je dok shah alam tapi na sampai ke sana punye susah.padahal tempat nye tak jauh pon dari rumah aku haha. alhamdulillah ayah bagi pinjam camera.terang sket dari camera ibu.slr kan.haha tak sabar nak pegi sana lagi ;D




2 comments: