Monday, August 9, 2010

money money money

OMG ouh ouh ouh! jum nyanyi lagu usher jum jum

gile pening pening pening, nampak perubahan ketara kat shrek harini.rase macam nak gaduh je.haih! hem malas aku nak layan perasaan aku nih.kalau layan jugak boleh gila di buat nya.all the best to him.esok die test. good luck honey u can do it.huhu semoga shrek dapat berkat guna calculator aku.huhu

i havta fine as much moneys i can before finalsss, nak bayar yuran.taleh nak depend on my parents. sian depa da banyak duet melabur kat aku. duet diorang da habes. ibu pon risau macam mana na bayar yuran aku ;( keluarga kami bukan orang senang. sem ni aku bertekad na bayar guna duet sendiri memandang kan sem nih ta dapat PT.
macam macam benda aku cuba nak jual, baju2 aku yg terpakai ta brape orang nak beli nih jual kueh raya pulak.hopefully menjadi. tadi petang baru aku meronda kat fakulti cari cari lecturer bagi sample kueh bagi diorang rasa.hope diorang order la nanti kan.huhu rakan rakan doakan kejayaan aku okayyy.

3 comments:

  1. sama laaa. nk tolong jualkan kat sni boleyh???

    ReplyDelete
  2. babe!! as usual..aku pasti oder kuih mu..

    ReplyDelete