Monday, August 30, 2010

hari ni bertarikh 31 ogos,aku duduk depan pc dalam keadaan buntu,kenapalah facebook tak boleh nak dibuka.geram betul rasanya,bukan maen susah payah balik ke shah alam dengan harapan boleh online puas puas sambil selesaikan kerja kerja yang tertunggak (order kueh yang tak terlampau berlambak), fatin pula bagi comment 3 hari lepas,katanya nak order cupcake untuk birthday celebration untuk dia dan nono. alhamdulillah diorang mintak corak yang simple simple je. takde lah otak aku penat sangat nak buat corak plus nak buat kueh lagi. aku berdoa agar lepas ni ramai lagi yang order cupcakes dekat aku.kalau boleh aku nak meluaskan perniagaan kecil kecilan aku ni ke besar besaran pulak. cita cita aku nak buka bakery,nak sambung hajat ibu yang belum tercapai, kesian dia.dulu dah ada kedai tapi maklumlah kalau ada sharepartner ni memang susah.lagi lagi bila dapat yang tak sebulu. akhirnya lingkup perniagaan dan ibu mula menjual di rumah je.tapi bagi aku okay jugak, banyak lagi orang beli bila ibu buat dirumah dari menjual di kedai. haih. dalam aku tengah busy buat cookies ni,ibu dengan angah pegi shopping la pulak.adehyyy tape la bagi mereka time untuk membeli.

No comments:

Post a Comment